KETAM MASAK LEMAK DENGAN CENDAWAN

Author: salju // Category: ,

Salam... Orang kata kalau nak beli ketam beli bila bulan penuh barulah isinya pon penuh..betol ke?? betol la kut... lagi satu beli ketam betina instead of yang jantan..haaa amik ko skeping dah makcik...ada tengok dalam ceta masak masak kat astro nun dorang pilih ketam betina yang ada telur tu..lagi berisi dan berat..ketam jantan ni yang kaler biru-biru tu..yang betina lak kaler coklat gitu... caranya sama je dengan resepi udang masak lemak dengan cendawan yang pernah saya postkan sebelum ni...resepinya kat sini cuma saya ada tambahkan cendawan...





1 Response to "KETAM MASAK LEMAK DENGAN CENDAWAN"

Bali Tour Says :
June 3, 2014 at 5:39 PM

This is great Article
Thanks for the recipe

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...