Sambal Udang Dan Petai

Author: salju // Category: ,


assalamualaikum.... atokk oo atokkk

haaa dah macam upin ipin kan.. haha pahsan nak jadi budak pdhal dah tua dah..

dh macam mak budak..erkkk macam je yea belum lg tau...

menu harini simple jer sambal udang petai... resepi sama je dengan yang lama tapi yg tu letak ikan bilis.. ganti je dengan udang ni..hehe punya lah malas nak taip balik resepi kan...ok boleh tengok kat resepi sambal petai ni..

skali sekale makan petai ok gak tapi sedia la pewangi sembur banyak2 kat toilet..hua3

0 Responses to "Sambal Udang Dan Petai"

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...