MEE HAILAM

Author: salju // Category:

Tertengok mee hailam kaksal..huhu tertelan air liur..trgoda sungguh.. walaupon xde stok sayur yang banyak tapi buat jugak.. xpe janji dapat makan..ni pon dah tunda satu hari sebab ari sebelomnya mak buatkan sup gearbox..jadi terpaksalah pendamkan saje nak masak mee hailam kang buat x abes..susah! dah membazir..bebudak ni duk melantak kueyteow sup je..  ade udang je ni.. xde sotong sayur mayur segala bagai cam kaksal..nanti buat lagi lah lainkali.. buat semalam ni sama nga kuey teow goreng basah..jadi ade 2 pilihan untuk adik2 ku yang x suke mee..boleh mkn kuey teow.. bahekknyaa kakakmu ini.. hoho.. atlast..xde sape nak makan nasi sebab duk makan mee ngan kuey teow..isk3..dorang ni.. 



0 Responses to "MEE HAILAM"

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...