PUDING KASTARD CENDOL

Author: salju // Category:
salam..semalam x update n3 pon..intenet buat hal lagi..huhu.. oklah yang ni puding kastard cendol..ada air condol lebih banyak kan..jadi xnak membazir buat puding ni..kalo xnak membazir makanan kena la wat gni yea.. olah2 jadi makanan lain yang boleh tahan 1 2 hari untuk kita makan lagi.. jadi tak la membazir dibulan yang mulia ni kn.. (,")  pose gambar ni x cantek la tu yang letak bingkai munge2 tp x cantek jugak..haha layan je lah ye.. caranya senang je.. 3 cawan air cendol dicampur dengan 1/2 cawan tepung kastard, kacau sebati dulu then masak hingga pekat berkilat.. kalo nak manis tambah la gula lagi..tapi air cendol tu pon dah cukup manis dah kan..angkat then masukkan dalam acuan.. senang kan? simpan dalam peti sejuk.. sejukkkkkk best ckit makan..



0 Responses to "PUDING KASTARD CENDOL"

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...